22.5.2012

The beginning of Summer 2012

NYT KESÄINEN POSTAUS ♥ 

AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaa. Nyt on vielä toukokuu mutta tuolla on ihan törkee upee kesänen ilma♥!!! En oo kirjottanu hetkeen, mikä on johtunu siitä että oon ollu vähä kipee ja on ollu ihan törkeesti kiirettä ! nyt mulla vasta kiire onki, sillä koeviikko alko ja mun pitäs tälläki hetkel lukee huomiseen matikan kokeeseen:D Alisa on kumminki jo jonki aikaa toivonu uutta postausta tänne jote päätin nyt sit nopeesti tul vähä päivittää:D ...+ koitan hidastel ettei tarttis  avat tota matikan kirjaa:D

Tässä ensin vähä hätäset kynnet:
Suunnittelin noi ihan lennossa ja kai ne ihan onnistu, mut ei oikee ollu mun tyyliset:D en oo yleensä tehny mitää raidallisii ja noi väritki on vähä oudot:D käytin tossa siis ohutkärkist mintun väristä lakkaa ja dotting toolia:)
Noi seuraavat oli ihanat♥ ketää muu ei oikee innostunu niistä, mut mun mielest ne oli tosi pirteet ja pidin niitä melkee 2 viikkoo:D 
Sit tuli semmone tosi surulline viikko ja mun oikeest kädest katkes kaks kynttä=(((( pikkurillin kynsi on nyt ehkä sentin mittane;o meinasin eka laittaa siihe tekokynnen mut sit mietei et se kumminki vahingoittas sitä kynttä sillee ettei se sit kasvais kunnolla, joten annan sen vaa olla semmosena:) Lyhensin sit vähä kaikkii muitaki kynsii ja viilasin ne taas tommosiks pyöreist tosta päästä:D
Tässä on sit vielä yhet:

Noi suunnittelin kanssa sillee samaan aikaan ku tein niitä:D Tällä hetkellä mulla on taas uudet kynnet mut en jaksanu nyt ottaa niistä kuvaa ni esittelen ne sitte seuraavas postaukses:D

Toivottavast ketää ei haittaa vaikka sanotaan 'uudet kynnet' ja tarkotetaan 'lakkasin kynnet uudestaa':D Jossain blogissa joku rages siitä millee sellane termi on tosi harhaanjohtavaa, toivottavast ketää ei se häiritse:Dd

Parin viikon päästä alkaa kesäloma♥ en tiä millee se vaikuttaa blogin kirjottamiseen, luulis että sit ois aikaa kirjottaa useemmi:) Itelläni ei ainakaa mitää suurempii suunnitelmii kesälle...:)

Menkää kaikki ulos nauttimaa tosta ihanasta ilmasta♥mäki voisin ehkä raahata itteni sinne ton matikan kirjan kanssa:D hihh, ensi kertaan☺!

2 kommenttia: