19.8.2012

"Yesterday, all my troubles seemed so far away"

Tän postauksen teemana vois haasteen lisäks olla 60-luvun Iso-Britannia:D

DAY 22:inspired by A SONG
Eli The Beatlesin Here Comes The Sun

 Mitä musiikkimakuun tulee, kuuntelen ihan kaikenlaista!! Yleensä taustalla soiva musiikki riippuu missä seurassa oon, mutta fiilistelen ihan yhtä paljon iskelmää äitin kanssa autossa, death metallia poikaystävän kanssa grillin vieres tai ikuista teknojumputusta vaatekaupoissa:D Kun oon yksin, valitten biisin fiiliksen mukaan, genrellä tai artistilla ei oo väliä. Täs lähiaikoina oon innostunu kuuntelee 60-luvun brittiläisii biisei. suosikkeja on mm. Leapy Leen Little Arrows, Jeff Beckin Hi Ho Silver Lining ja Twinklen Terry. Tähän kynsihaasteeseen valitsin kumminki vähän tutumman biisin, eli The Beatlesia!! En sitä erityisemmi fanita mut tuski kukaa voi väittää etteikö se ois yks musiikin historian legendaarisimmist yhtyeist. Tää Here Comes The Sun on mun mielestä upee biisi. Inspiroiduin taiteilee Iso-Britannian lipun mintun ja vaaleenpunasen värisillä lakoilla. Se teki siitä lipusta mun mielestä vähän väljähtäneen näkösen, joka sopii tohon 60-luvun teemaan, mut silti ihan tunnistettavan:) Tajusin äske että ehkä lisäsin ton kultareunuksen koska alitajuntaisesti aattelin sen kuvaavan biisissäki mainittua aurinkoa:) Kumminki, pidin näistä kynsistä paljon paljon paljon:Dd!

DAY 23: inspired by A MOVIE

 
Tein merirosvokynnet:D!!!! Sama homma ku musiikissa, rakastan kaikenlaisia leffoja! Paino sanalla rakastan, sillä kynsien koristelun ohella oon suunnaton leffafriikki! Suosikkileffoja mulla on monia kymmeniä. Valitsin tän elokuvan koska oon jo pitkään halunnu tehä merirosvolakkaukset ja koska toi leffa on ihan törkeen hyvä!! Sen on ohjannu yks mun lemppariohjaa, Richard Curtis. Tää leffa eli The Boat That Rocked (a.k.a. Pirate Radio & "suom." Merirosvoradio) on brittiläinen leffa, joka kertoo 60-luvusta, jolloin hallitus määräs aika tarkasti millasta musiikkii saa kuunnella, joten tää Radio Rock soittaa laittomasti musiikkii ja jottei jäis kiinni, niin mereltä käsin:) Upee leffa, jossa on hyvii näyttelijöitä ja (ainaki mun mielestä) mahtavat musiikit:)!
Tuo sininen ja valkonen raidotus on siis mun käsitykseni seilorikynsistä ja toi musta rajaus tuo mun mielestä siihen vähän rokahtavamman fiiliksen ja voihan se kuvata vaikka radiosignaaleja;D

Ja nyt tuolta 60-luvun Britanniasta palataan tänne 2000-luvun sateiseen Suomeen oottelemaan syksyä ja seuraavaa postausta♥ Heippa♥

2 kommenttia:

  1. ihanat kunnet taas :) ja oon itsekkin kattonut tuon radio rock leffan ja oli kyllä hyvä ! :-)

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihan järkyttävän pitkät kynnet :O ! Miten peset hiukset? Entä miten puet vaatteet? Eikö oo vaikeeta laittaa farkkuja? Tai solmia kengän nauhoja? ;o Mut teet tosi hienoja kynsiä! :)

    VastaaPoista