13.9.2012

I am not a Finn or an European, but a citizen of the world.

DAY 28: inspired by A FLAG
Jesss otsikostahan paistaa jo ylpeä isänmaallisuuteni, jonka innostamana valittin tähän lippulakkailuun rakkaan Suomen lipun♥ en nyt tiä voiko sanoo että oon "inspiroitunu" siitä lipusta sillä suoraa kopiointiahan toi nyt oli:D eipä voi mitää, oon nyt näköjää niin pitkäl täs haastees että monimutkaset kuvioit ei meinaa enää syntyy iha luonnostaa.. 

DAY 29: inspired by THE SUPERNATURAL
siinä on mun hienot keijukaislakkaukseni:) voin sanoo että noi oli hienommat aluks.. Sitte innostuin lisäilemään noita pilkkuja ihan liikaa ja en mä sit loppujen lopuks noit jaksanu kauaa kattel:) Tein taas dotting toolilla nuo. Vast myöhemmi mietei et oisin kyl voinu käyttää semmosii kukkatarroja niin noista kukista ois tullu paljon siistimmät.. :s

Seuraaval kerralla on mun viiminen postaukseni tähän haasteen (+ sit voisin kans tehä sellasen yhteispostauksen niinku Alisa..) ja aattelin myös kertoo teille tässä lähiaikoina traagisen uutisen liittyen mun kynsien tulevaan pituuteen ! Mut ens kertaan♥☺!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti