26.10.2012

Fulfill My Heart With Love♥

Terveisiä kaikille täältä syyslomalta ! En voi olla minuutin välein katsahtamatta ulos ja ihastelematta tota upeeta valkosta (vaikkakin ohutta) lumipeitettä !
Siinä aika yksinkertaset lakkaukset... tollanen vaaleenpunertava kaareva hilekärki ja dotting toolilla yksinkertasesti rajaa myötäilevä pilkkujono:D olipas oudosti selitetty.. Ja kuten kuvasta voi varmaa huomata niin tuli mentyy vajaan kolmen vuoden seurustelun jälkee poikaystävän kanssa kihloihin viime viikolla:D♥ ja kyllä, toi sormus tuli ängettyä tohon kuvaan iha tarkotuksella..:D
Halusin tehä jotkut hopeet kynnet ja selaillessani internetin lukuisia erilaisia inspiraation lähteitä, löysin kuvan "saippuakuplakynsistä". Otin siitä sen perusidean näihin mut sovelsin tietty omiin kynsiin rajallisella taidolla toteutettaviks.. Nää on mun mielestä tosi onnistuneet ja tuun pitämään näitä niin kauan kunnes rupee kyllästyttää/kaikki koristeet varisee alas.

---

A Blog With Substance

En ookkaa ennen mitään tällasia tunnustuksia saanut enkä kauheesti näistä muistakaan tällasista 'kiertojutuista' perusta mutta teempä tän nyt kumminki::) Eli isot kiitokset Karolle, jolta tämän sain:)

Säännöt:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kerro kahdeksan satunnaista faktaa itsestäsi

Faktat: (yritän vältellä samoja jotka mulla on tuolla mun esittelysivulla...)
1. Mun huoneen seinistä n. 75% on täynnä julisteita
2. Viime kuussa ostamani järkkärin myötä oon innostunu ihan liikaa valokuvaamisesta
3. Oon ihan törkeen laiska tekemään koulujuttuja
4. Oon sen verran massaa että lempiohjelmiin kuuluu big brother, salkkarit ja glee
5. Mulla on käynnissä hiusten kasvatusoperaatio
6. Suurin osa ajasta jollon oon netissä tapahtuu kännykällä
7. Oon jo muutaman kuukauden ajan säästäny rahaa että pääsen kesällä Lontooseen
8. Mulla ei oo minkäännäköstä käsitystä mitä tulevaisuudes tapahtuu

Tunnustuksen antaisin  teille:
1. 58A
2. jasuuuu
3. Ida-Maria
4. -Caramel-
5. EMMI
6. Inka
7. jeq
8. Veuxu

Huhhuh kylläpä meni ohi aiheen D: ♥ Nyt on muute yö joten aattelin tässä ruveta pikkuhiljaa hipsimään sänkyyn:D Tarttis huomenna olla tosi reipas et jaksais mennä wanhojen tansseja varten mekkoja kattomaan... Heips♥

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Luuletsä iha tosi et sul ois jtn vaihtoehtoi?:D

      Poista
  2. Oih ihania kynsiä! Oikun miuki miekkonen tajuais sormuksen miulle antaa :<

    VastaaPoista
  3. Onnea kihlauksen johdosta ja kiitos tunnustuksesta :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta, oonkin jo tehnyt tämän :)

    VastaaPoista