23.5.2013

Never Enough

Hyvää iltaa rakkaat lapsoset, 
pällistelkää tätä suurta ihmettä, toista postausta samalla viikolla. Tämä uhanalainen eläin on viimeksi blogista bongattu joskus tammikuussa, ja on toivottavasti merkki siitä että täälläkin tapahtuu...ainakin mun osalta.

Mulla oli tosiaan eilen ihan liikaa aikaa oleskella kotona, ja aloin sitten tekemään kynsiä. Eihän nää korsettikynnetkään mikään uutuus ole, aikaisemmin tekemäni ovat esimerkiksi tässä. Selaillessani inspiraatiota googlen kuvahausta, törmäsin tutorialiin, jonka lopputulos oli mielestäni semikökköinen (tässä), joten haastoin itseni tekemään selkeämpää versiota noista.


Yllättäen, edes oikea käsi ei mennyt totaalisesti metsään, vaan superepävakaista käsistäni huolimatta sain siihenkin ihan kelvolliset viivat.

Tässä sitten edeltävä ranskalainen manikyyri - harvinaisuus mun kynsissä. Oon aika tyytyväinen ettei mennyt suttuiseksi tai kökköiseiksi niinkuin mun aikaisemmilla versioilla on ollut tapana.

3 kommenttia:

  1. Ihan huipputaivatasti tehdyt kynnet! Niin ihanan tarkkaa jälkeä :)

    VastaaPoista
  2. Vau, tosi hienoja kynsiä molemmat! :)

    VastaaPoista
  3. vautsi, teet ihan älyttömän hienoja kynsiä!:o

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista