2.5.2013

Springtime Sunshine

Yritinkin tuossa aikaisemmin jo postailla, mutta voittekin lukea siihen liittyvistä onglemista tästä. Jokatapauksessa, viimekuu oli aika hiljainen täällä, ja kaikilla tuntui olevan monenlaisia kiireitä, eikä juuri aikaa kirjoitella. Nyt kuitenkin tulin postaamaan parit viimekuun kynnet näin lämpöisen (not) kevätpäivän kunniaksi!

Tässä mun nykyiset kynnet, joita olen täysin huomaamattani pitänyt jo viikon. Jotenkin liukuvärjäykset ei vaan kulu niin helposti.


Nämäkin kestivät suhteellisen kauan, halusin vaan päästä käyttämään tuota mun hylättyä tummanvihreetä lakkaa. Koitin aluksi tehdä noita viivoja teipeillä, mutta siitä ei tullut mitään, joten huolimatta siitä että olen epävakaiden käsien kuningas, sain oikeaankin käteen suhteellisen nätit viivoitukset.


Tässä mun kovin jälkitalviset jääpuikkokynnet, tein tuon kuvion leikkaamalla teippiin tuommoisia lovia ja lakaten sitten sen avulla.


Tässä vielä viimekuun alun pilkkukynnet, yleensä tökin pallerot ihan metsikköön, mutta nyt sain ne jotenkuten nätisti.

Mutta meenpä tästä tekemään ittelleni uusia kynsiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti