11.6.2013

♥ Long time no see ♥

Hei vaan kaikki ihanat 99 lukijaamme♥!! Iitun edellisest postauksesta on jo piiiitkä aika ja syynä siihen: italian matka > kamera rikki > koeviikko > ei nettiyhteyttä ! Tänään sain vihdoin mun kännykkään sen netin jakamisen joten pääsin koneelle kirjotteleen !!
Tuo eka kuva on otettu lentokoneesta matkalta Italiaan, valitettavast mun peukalon kynsi katkes heti kun laskeuduttiin ja tappelin lentokentäl mun matkalaukun kaa:(!!! Noi lakkaukset on siis taas tosi yksinkertaset, liukuvärjäys alla ja vähä blingei pääl:D Luin muute siit Alisan liukuvärjäyshavainnost ja mun on kans pakko pia kokeil sitä!!

 Elikkä heti Suomeen päästyäni leikkasin kynnet taas lyhkäsiks D: Tein sit tollasen sulosen ruusulakkauksen, eli ensin lakataan kynnet valkosella (tai millä tahansa:D) sit valitaan pari kolme eri värisävyä, esim vaaleenpunanen, pinkki ja punanen. Sit dotting toolilla/hammastikul/jollain muulla ohuella sotketaan värejä vuorotellen tuollasiks ruusunmallisiks(: yhel tai kahel vihreen sävyllä voi sit taiteilla siihen randomisti lehtiä!
 Oii näistä mä tykkäsin ! ranskalaista manikyyriä vähän sovellettuna, eli vetäsinkin ton valkosen toiselta puolelta vähän pidemmälle, rajasin hilelakalla dotting toolia käyttäen ja lisäsin pieniä helmenpuolikkaita ja isot timantit(=
Siinä mun tänhetkiset lakkaukset!:D Tein nää jotenki tosi monimutkasest vaik saman lopputuloksen ois voinu saad helpomminki: rajasin erisävysillä hilelakoilla ja irtohileillä mun kynnen päästä alueet ja laitoin paaaaljon kynsikoristeita!

Eli pieni vinkki niille jotka aina ihastelee että 'saisinpa kans tosi näyttävät kynnet, mut omani on vaa liia lyhyet': ei kynsien tartte olla pitkät! Mun kynnet ei tällä hetkellä oo oikeestaan pitkät, tää pituus on saavutettavis ehkä vajaas paris kuukaudes! Jos et lakkaa koko kynttä, vaan pelkästään pään ja lisäät oman maun mukaan irtohileitä ja koristeita, niin kynnet kiinnittää ihmisten huomion vaikka oliskin lyhyet:) Mut muistakaas että aina kun laittaa koristeita niin pitää jaksaa kunnolla laittaa ihan parikin kerrosta päällyslakkaa:)

Nyt on siis tosiaan kesäloma ja iitullaki on ainaki vielä tää kuukaus paljon aikaa kirjotella tänne(: Ens kuussa vähän pelottaa munn kynsien kohtalo, sillä oon näillä näkymin menossa ahertamaan mansikkamaalle:) Täytyyki muute tehä mansikkakynnet!:D Mut hyvää kesää kaikille♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti