24.6.2013

The Animal In Me

Halusin käyttää vaihteeksi muitakin konad-kuvioita kuin sitä perusleopardia, joten toteutin juhannuskynsiini mun muinaisen visioni jota en koskaan ennen ollut onnistunut toteuttamaan kunnolla. Ei se ookkaan niin helppoa osua tuolla kuviolla tasan sen luultavasti vääränkokoisen raidan päälle.. (tässä joku vanha yritykseni)
Tässä välissä mulla oli joku omituinen päähänpisto tehdä tummanpunaiset half moon-mattalakkaukset, joista tuli aivan järkyttävät eivätkä ansaitse tulla esitellyiksi. Mutta kesässä on niin kivaa kun on aikaa lakkailla vaikka miten.

Tässä kynnet jotka tein äsken, en viitsinyt laittaa näihin vielä päälyslakkaa koska pelkään että se levittää taas nuo mustat tuohon. Saattaa johtua siitä että lakka jota käytän alus- ja päälyslakkana on tosiasiassa 'Clear Nail Protector', jonka homma ei olekkaan olla levittämättä mun lakkauksia. Nää vois kyllä näyttää ihan kivoilta mattanakin..
Nää näyttää livenä paljon kivemmilta ja vähemmän möykkyisiltä, oli ihan helppo tehdäkkin huolimatta mun epävakaista käsistä ja puutteellisesta taidosta tehdä viivoja nätisti.

4 kommenttia:

  1. Tykkään tosi paljon molemmista! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi nättejä kynsiä ! :)

    VastaaPoista
  3. Voisiko joku teistä ottaa kokeiluun gina tricotin tai seppälän kynsitarrat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seppälän kynsitarrat on itseasiassa mulle jo aika tuttuja, niiden laitosta ja laadusta höpisen tässä http://www.snazzynails.blogspot.fi/2013/01/happy-new-year.html?

      Poista