18.10.2013

Rise and Shine

♥☻Wiiiiiii ~~
Heipä hei nassukat ♥ Kuten Alisa ahkerasti jaksaa muistuttaa, me ollaan Peran kanssa lahnailtu viimiset pari (kolme?) kuukautta, eikä olla saatu aikaseks kirjotettuu tänne mitää(= En aio tässä nyt ruveta anelee mitää anteeksantoo, sillä siiinä ei nyt ollu niinkää kyse laiskuudesta vaan kauheesta kiireestä ja motivaation puutteesta :s Kirjottelin viimeks ilimeesesti kesälomalla, sen jälkeen kävin Lontoossa, alko vika vuosi lukiossa, olin lomalla Turkissa, oli kirjotukset ja heti perään koeviikko.. Oon muute leikannu mun kynnet ihan lyhyiksi=( Annan niiden vähän kasvaa ja sitte teen taas eeppisii lakkauksii jotka blogaan tänne hihi <3<333 Mut nyt on SYYSLOMA ja titititiitiiididiidititi arvatkaas mikä on vuorossa ::::

KYNSILAKKAPOSTAUS

Elikkä lajittelin siis mun lakat värin mukaan ja heitin kaikki kuivuneet ja tyhjät lakat poijjes ! Kaikista pulloista ei näy sen merkki tai sävy jnejne mut en viitti ruveta niitä tähän kirjottelee ku sinäänsä aikas mitäänsanomato seikka ainaki omast mielestäni:D Jos tietty joku tietty pullo kiinnostaa ni saa toki kysyy tarkempii tietoi :))

Vihreet
Joo vihreitä on kertyny aikas paljon, en yhtää tiä kui, sillä en yleensä ees käytä niitä:D Noista kuvan lakoista esimerkiks tota metallinhohtosta en muistaakseni oo käyttäny kertaakaa:D Vasemmalta toinen lakka, Lumenen, on suurinpiirtein kuuden vuoden takaa, ihan ekoi lakkoja mitä mul oli:D Purkki on vieläki puolillaa ja ihan käyttökelposta:) Näistä vihreistä mun lemppari on toi vaalee hilelakka, tossa neljäs oikeelta ♥

Siniset/liilat
 Noh näitä ei oo kauheesti kertyny... Ei oo sininenkään niin kauheesti mun väri, ellei oo ihan pastelli:))

Punaset
 Punanen on ihana väri kynsissä!! Useimmiten säästän sen niinkus Jouluun mut sopii se tietty muuteski!:D Varsinki toi vasemmanpuoline on semmone niin klassine punanen:)) Muut noi punaset on tietty hilettä kiitos mun blingiaddiktion ♥ Tuo vasemmalta toinen on löytö mun äiskän lakkakokoelmista, se ostaa usein laadukkaampii (kalliimpia:D) lakkoja vaan todetakseen kotona kuin räikeen väristä lakkaa tulikaan ostettuu ja sit se lahjottaa ne mulle =) kiittiäiskä

Vaaleenpunaset/pinkit
 OIIII iitulin lempivärit ♥ Näitä käytän ehdottomasti useiten, mun kaikkieaikojen lemppari lakka on toi neljäs vasemmalta, mis on hilettä ! Toi on muistaakseni jo kolmas kerta ku oon ostanu tota samaa:D

Mustat
 Heräs itelleniki kysymys et miks mulla on näin paljo mustia lakkoja?:D Mustaa tulee tietty käytettyy mut siis...noiha on kaikki samaa sävyy paitti toi keskimmäinen, siin on sellast pient hilettä:) Noh, mustalla ei voi ikinä epäonnistuu !

Keltaset/ruskeet
 Ruskee on kans ihana lakkaväri, keltasesta tykkään joskus tehä jotkut tosi näyttävät, on meinaa aikasss shokeeraavat nuo sävyt, sopii ehkä enemmänki Alisalle:D Mut ruskeen sävyjä ei voi olla liikaa, varsinkaa kaikkei suklaisimpii<3

Valkoset/hopeet
 Yäää mul on aina valkoset lakat lopussa ! Nytki sain heittää yli viis tyhjää valkost lakkapurkkii menemää:(! Hopeita lakkoja haluisin enemmä, mutta ei niihin ikinä törmää missää !

Alus-/päällyslakat
 Oon yrittäny täällä aina korostaa sitä kuinka tärkeet se on laittaa ennen lakkauksia aluslakkaa ja sitte viimeistellä hienot kynnet päällyslakalla! Näitä lakkoi on tosi eri hintasii, voitte tietty ostaa jotai tyylii kymmene euroo maksavii aluslakkoi ( niinku toi vasemman puoline ) tai sit iha vaa jotai parin euton jutui, en oo ainakaa ite huomannu eroo:) Toi oikeen puoline on mattalakka, ite en ihan niin kauheesti siitä oo koskaan innostunu:(

Kultaset
 IHania kultasia tuitui!♥ kultane väri on nii hieno ja elegantti ja blingi ja ihku ! Se sopii tosi hyvin esimerkiks kaikkien ruskeitten lakkojen kanssa=) tykkääntykkääään, näistä ehdoton lemppari on toi oikeenpuolisin, mut se on pian loppu !! Ostin sen joskus joltain kirppikselt, mis myytii iha niinku just maahantuotui lakkoi, en oo enää törmänny siihe missää=(

Tässä on sitte kuvaa lakoista jotka ei läpässy mun seulaa, vaa lens roskiin, yhteensä niitä tais mun mielestä olla päälle kolmekymment::o

Oon varmaan näihinki lakkoihi laittanu aikas paljo rahaa:D suurimman osan oon ostanu, jotku oon saanu lahjaks esim kavereilta tai porukoilta:) Lakat ostan useimmite jostai iha normi kaupoist, esim Seppälä tai joku Vapis :o Jotai lakkoi oon netistä tilaillu, mutta useimmite en jaks nähä nii paljoo vaivaa:D 

Tää postaus saattaa olla tosi sekava, ja uskon että oon onnistunu loihtimaa noin viistoisttuhat kirjotusvirhet hihihi mut ei se haittaa=)=)=) Yritän tässä samalla siivoilla ja kauhee kiire saada täää julkastuu ennen ku kannettavast loppuu akku  :s mut hei postailen taas tässä kun on jotain aihetta=) Kiitos kaikille ihkuille lukijoille jos teitä siellä oikeesti on ! Meille saaa kirjotella tänne kaikenlaista palautetta jnejenjen<3333 Byeeee<333

1 kommentti:

  1. muistan ku lakkasin joskus ala-asteel kynnet ekaa kertaa, vissii just tol sun muinasel vihreel..
    p.s. mei postauste otsikot mätsää hienost ;D

    VastaaPoista