18.10.2013

Wait And Bleed

Yli kuukausi on kulunut viime postauksesta, ja lähes kolme siitä kun joku muu kuin minä on postannut..
Kynsiblogissahan se ei ole juurikaan kiinni kirjoitusmotivaatiosta, vaan siitä onko tehnyt jotain kynsiä, ja ja nyt on ollut kiireitä kirjoitusten, koeviikon ja sensellaisten kanssa, eikä mulla oo ollut mitään erikoisempia kynsiä postattavana.
Eilen kuitenkin päätin syysloman alun kunniaksi käynnistää jonkun suuremman kynsioperaation. 
Monta kertaa oon koittanut soveltaa noita mun irtohileitä, ja koskaan en ollut saanut aikaiseks mitään pysyviä kynsiväkerryksiä. Nyt kuitenkin oli aika nostaa kissa pöydälle, ja vietinkin noin kaksi tuntia asettelemassa jokaista hilettä yksi kerrallaan kynsiini. Eivät nämä siltä välttämättä ihan näytä, mutta saimpahan edes jotain aikaiseksi.

Nämä taas ovat jotkun mun väliaikaiset vanhat liukuvärjäykset joita en viitsinyt postata eikseen, joten liitän ne tähän postaukseen. Etusormen kynsi kävi vähän liian multimaaliseksi muihin verrattuna, joten lyhensin sitä sitten noiden kynsien jälkeen sellaiseksi kun se on tossa ylemmässä kuvassa.

Pidempien kynsien huono puoli on tullut todettua ennen tutussa ja turvallisessa konadin käytössä. Varsinkin tämän kyseisen seeprakuvion käyttö on lähes mahdotonta, sillä kuvion jatkaminen fiksun näköisesti on tuhoon tuomittu yritys.

Tavoitteena olis vielä ennen lumen tuloa tehdä jotkut supersyksyiset kynnet, mutta jää nähtäväksi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti