21.6.2012

London calling to the zombies of death

Heiiii kaikki rakkaat 45 lukijaa ja kaikki muutkin tänne mein sivuille eksyneet♥ Ei mulla kauheesti oo nyt uusii lakkauksii esiteltävinä mut tulinpahan muuten vaa fiilistelemää:D Oon kyllä ihan törkeen kateellinen yhelle frendille joka viettää tänä kesänä 6viikkoo Lontoossa!!!! Sainkin tossa just kauheen inspiraation että haluun tehä ensimmäistä kertaa "lippukynnet":D Ja koska Britannian lippu on ylivoimasesti hienoin, ni aion tehä sellasseen lakkaukset seuraavaks:D Mun oli kuitenki pakko harjotella jote tein nopeen lakkauksen yhteen tekokynteen:
Valmiit lakkaukset ihan mun omissa kynsissä näätte toivottavast mun seuraavas postaukses:)!! Tien että taisin sanoo täällä jatkavani nyt näitte suloste lakkausten linjaa mut ehei. Tein viime yönä ittelleni 'juhannuskynnet':D! Minkäänlaista ajatusta mulla ei kauheesti etukätee ollu muuta ku että kauheesti vaa kimmalusta ja niinpä kohtasin yhen peloistani: irtohileet. Mulla on kauheesti pikkusia sulosia purkkeja joissa on erivärisii ja -muotosii kimalteita, mutta kammoan avata purkin koska pelkään kaiken leijailevan samantien ulos niin että saisin leikkii koko loppu päivän jotai erward cullenii:( Ja yleensä kun oon käyttäny hileitä ni ne kynnet on aika reippaasti häilyny mauttomuuden rajoilla... Tässä kuitenki nyt tämänhetkiset lakkaukset:


Tein eka erilaisilla vaaleenpunasen ja liilan sävyillä tosi upeen liukuvärjäyksen, mutta lopulta innostuin hileen kanssa sillee ettei sitä liukuvärjäystä huomaa enää yhtä selkeesti. Kai näitä kynsiä täytyy ainakin viikonlopun yli jaksaa katella:D
Tässä ois sit kuva mun kynsistä , joissa on pelkästään läpinäkyvää aluslakkaa:
Ei ne kovin kauheesti oo pituutta nyt vähään aikaan kasvanu ku lyhensin niitä just pari milliä viime kuussa:o Monet kysyy multa aina et 'millee saat sun kynnet pysyy nii pitkinä?' ei mulla siihen mitään tiettyjä superkeinoja oo, mutta ne vähäiset vajavaisetkin voisin jakaa teille vaikka ens postauksessa:)
Mutta nyt toivotan kaikille (tällee hiuka etukätee) hyvää Juhannusta ja olkaaas kaikki sit kiltisti: Ddd !! Bye♥

2 kommenttia:

  1. ääh must tuntuu et mu postaukset on tääl vähä turhii ku en tee mitää kunno kynsii ;_;

    VastaaPoista
  2. voi vitsit mite ihania<3 noi on iha sika hienoja :oo

    VastaaPoista