14.6.2012

"What is right to be done cannot be done too soon." - Jane Austen

Jep. Blogauksen otsikko on siis karkee selitys miksen oo kirjottanu hetkeen. Ja nyt kun viimein innostuin että 'JES NYT VOISIN KIRJOTTAA !!' ja rupeen etsimään koneelta kuvia ja muokkaamaan jnejne niin heti ku pääsen blogin sivuille niin huomaan Alisan kirjottaneen just n. 10minuuttia aikasemmin:D Sellast tää sit kai on ku ei pidä blogii yksinää, pitäis kai sopii jotku tietyt päivät millo kaikki kirjottaa tai jotai:D
Siinä on kumminki kuva mun tänhetkisistä kynsistä. Oon innostunu Jane Austenin kirjoista ja aattelin tehdä kynnet joista välittys sellanen samallainen fiilis.. Ite nään noi romanttisen tyttömäisinä jotka ei kumminkaan oo tylsät:) Löysin vihdoin täydellisen vaaleenpunasen!!!! Noi "pitsit" ei taaskaan oo mitään kovin huolellisesti tehtyi mut en oo vieläkään hankkinu konadii joten toi on kai sit parasta mitä saan dotting toolilla sörkittyy:D Noissa kynsissä on tollasta hilettä mitä mun ei ees pitäny eka laittaa koska ei se oikeen sovi noihin, mut olin just ostanu semmosen söpön hilelakan ja oli pakko päästä testaamaan:D
Tää blogaus on muute historiallinen !! Tämän kuvan takii:

Toi on ensimmäinen kuva mun oikeesta kädestä jonka oon laittanu tänne!!!! Jeee:D Siinä huomaatte heti syyn:D Pikkurillin kynsi katkes tositosi pahasti ja mietin kauan että pitäskö laittaa tekokynsi tai ostaa rakennekynsipaketti jnejne mut sitte lopulta päätin antaa sen vaan kasvaa(: Eikä se kauheesti kumminkaa haittaa, vaikkaki kyl se aika hyvi erottuu:D Toi keskimmäine kynsi on myös muita lyhyempi, mut siihen yritän aina laittaa samallaisen lakkauksen ku muihin:) Monet sanoo usein että niiden oikeen käden lakkaukset menee ihan pieleen, koska ei oo tottunu käyttää vasenta kättä. Mä en huomaa yleensä kauheesti eroo.. En sit tiedä oonko tän mun kynsitaideharrastuksen myötä ruvennu 'molempikätistymää':D En jaksa jäädä pätemään onkoha toi ees sana, eteenpäin !

...itse asiassa taaksepäin, sillä nää on mun aikasemmat:
Ne on mun 'sirkuskynnet'. en tiedä kui:D Tein aluks noi kynnet mitkä on tän blogauksen vikassa kuvassa ja pidin niitä ehkä 2 päivää .. Sillä keksin yhtäkkii että 'jee haluun tehä raidalliset!!!' ja sit tein noi(= Noissa on myös tota samaa 'pitsikuvioo' sillä sitä on niin helppo tehä ja se sopii melkeen kaikkiin:D

Seuraavaks jotain ihan järkyttävää:D Nää molemmat seuraavat lakkaukset on aika hätäsest tehty ja ne on otettu mun kännykkäkameral, jonka megapikselit ei oo mitää iha huippuluokkaa:D Noissa ekoissa lakkauksissa revittelin siis oikeen kunnolla tolla suttusella pitsikuviolla:D Ja noi toiset kynnet oli vaan sellaset kokeilulakkaukset, (jotka lopult johti esim tän blogauksen ekoihi)
Nyt on siis kesäloma.. Oon menossa huomenna hautajaisiin ja oisin voinu tehä hautajaisteemaset vähän synkemmät lakkaukset mut en millää malta viel luopuu näist vaaleenpunasist..:/ Seuraavaks aattelin ehkä jatkaa tällä Jane Austen -teemalla ja mun tarvii nyt kesällä myös kokeilla tehdä yliampuvat kukkafimokynnet!!:)
Hihh, ensi kertaan ja hauskaa kesää kaikille:)!!♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti