27.3.2013

Happy Easter♥

Enää huominen koulua ja sitte pääsiäisloma!! Ittellänihä se menee sitte mämmiä ja suklaamunia syödessä ja juhliessa ylimääräsiä vapaapäiviä vaikka ens viikolla alkaa koeviikko:s Tossa ylhäällä on kuva mun ihkuista vaaleenpunasista kynsistä, rakastuin niihin ihan liikaa ja ne oli mul ainaki viikon! Mut silti ehkä helpoimmat tehä ikinä!
 Siinä viimiset lakkaukset vielä tolla kynsienpituudella... Noi lakkaukset oli aika hauskat tehä, vähä erikoisemmat pitkään aikaan:) Mulle kävi noiden kynsien kanssa pieni onnettomuus, josta kärsi mun vasemman käden peukalon kynsi.. Oli siis pakko lyhentää kaikkia (huomatkaa että toi kynsien muoto muuttu samalla):
 Iitun pääsiäiskynnet!!! Mul ei oo mitään käsityst millee puput liittyy sillee niinku perinteiseen Pääsiäiseen mutta ne nyt on pupukynnet:) Hajoilen näille koko aja ja suunnitelmis ois hyppelehtii näillä ihan maanantaihin saakka XDD

Mulle kävi myös ISOISO onnettomuus mun oikeen käden etusormen kanssa ja haluun kertoo teil siitä myöhemmin, mut nyt en huomannu ottaa kuvia ja sille tarvii muutenki varata varmaa iha oma postaus:D Haluun myös tehä täs keväällä jonkinnäkösen  lakkojeni esittelyn ja joku tutoriaaliki ois hauska pitkästä aikaan:)

MEILLÄ ON IHAN PIAN 100 LUKIJAA!!!! Ollaan ehkä aateltu sen rajan rikkouduttua järjestää täällä blogissa ehkäpä jotain vähän spessumpaa kiitoksena;)))) Mut siitäkin lisää myöhemmin!!! Lähtekääs nyt viettämään upee aurinkoinen pääsiäinen:)!!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti