17.7.2013

A princess from the field.


 NANANANAnananannaaaa<333
Tein kukkaprinsessablingbling -kynnet(= Alla on liukuvärjäystä, sit tein akryyliväreil noi kukkaset ja lisäsin paljon koristeita:D en tiä haluuko ihmiset että kerron näistä enemmän tai mitä lakkoja/välineitä käytin vai et teenko näistä tutoriaalin tjtn?:O Onha meil toki yli 100 lukijaa, mut kommenttei tulee nii harvoin et välil tuntuu et kirjoteltas ittellemme:D

Alisa on nyt postaillu tääl ahkerasti♥ ite olin just pari viikkoo kesätöis mansikkamaalla, eikä siin muute mitää valitettavaa muuta ku et kynsien kannalt ei ehkä mikää paras paikka:D Jokasen päivän jälkee kynnenaluset oli iha täyn multaa ja sontaa ja muutenki kädet iha mansikoitte raiskaamat;(

Oon menos parin viikon pääst lontooseen ja haluisin saad jotai ideoit, et millaset lakkaukset tekisin matkaa varten(: Union Jack lakkaukset oon jo tehny tässä ja tässä♥. ooooi olipa mulla pitkät kynnet, haluun ne takasi ! =(

Mut hyvää kesän jatkoa kaikilleee♥ ps otin tänää kuvat mun lakoista, esittelen ne vaik huomenna(=

2 kommenttia:

  1. Moikka! Blogissa olis sulle yks "ylläri"! :) Eikun katsomaan :3

    VastaaPoista
  2. Kivat lakkaukset, tykkään :)

    VastaaPoista