14.7.2012

The Best Things in Life Are Free

Heippa♥ Tää 31 Day Nail Challenge on näköjään ainakin toistaseks innostanu meit postaamaan ahkerammin:) 

DAY 05: BLUE NAILS

Noi siniset kynnet on taas vaan osittain siniset..:D Noi oli tosi yksinkertaset tehä vaikka näyttääki vähän sekavilta. :) Liukuvärjäyksellä vaan mustaa, sinistä ja valkosta, muutama viiva mustalla ja hopeella ja sitte oli pakko viel lisätä noi tähdet. :D Oon innostunu ihan liikaa tosta yhestä hilelakasta ja laitan sitä nykyää kaikkiin kynsiin!! Näis tuli mun mielest tosi kivat mutta vähän sellaset talvisen oloset:)

DAY 06: VIOLET NAILS

En oo ennen tehny tän tapasii kukkakynsii:) Oon kattonu tutoriaalei millee tehää ton tapaset kukkaset akryyliväreil mut ite koitin tehdä lakalla......:D Lopputulos oli vähän kökkönen mut nää on silti kivan kesäset ja haluisin pitää näitä ainaki jonkin aikaa, jote mun seuraava postaus saattaa vähä viivästyy:)

Laitan tähän vielä tän listan minkä mukaa näitä tehdään:
Lähenki tästä ny kunnol heräämään:D Kiva muute vaihteeks kattoo ikkunast sillee ettei siel sada.. Siel on kyl iha mustii pilvii jote turha mun kauheesti ruveta villiintyy:D Omituine kesä :< ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti