21.7.2012

There is no pot of gold at the end of the rainbow.

Mmmm♥ Masentavan otsikon myötä tervehdin teitä täältä iitun yöllisistä yksinsekoiluista!! Kello on nyt vähän yli puolen yön, eli saan jo luvan postata tän ilman että oisin postannu kaks kertaa samana päivänä. Syy tähän yllättävään postailuinnostukseen on se että oon edenny huimasti mun lakkailuissani. Mulla on nyt kynsissä päivän 11 lakkauksesta ja näistä on jo kehkeytymässä mun henkilökohtaset lempparini, enkä millään malta oottaa että pääsen esittelemään nämä. Näätte nää sitte mun seuraavassa postauksessa:) Hih!!

DAY 09: RAINBOW NAILS
Mulla ei oo noi sateenkaaren viralliset värit ihan muistissa joten päätin sitte lähtee vaa sotkemaan kirkkaan kesäsiä värejä ja sentään toi muoto vähän vastaa sitä sateenkaarta:) Näistä tuli ihan hauskat mutta taas tosi yksinkertaset. Alkuperänen suunnitelma oli työstää kaikkiin vielä mustalla tällasta:
...mutta en sitte innostunukkaan ku tekemään vaan tohon peukaloon. :) Tein siihen niin tarkkaan että olin aika varma etten mun väsynein tärisevin käsin sais mitenkään muihin kynsiin yhtä siististi:D

 DAY 10: GRADIENT NAILS
Samoin ku Alisa, ite kelasin kanssa hetken että mitäs tässä nyt haetaan. Mutta toisin kuin Alisa, en lähteny googlaamaan kuvahausta(mikä ois ollu kaikkein loogisin ja helpoin vaihtoehto), vaan näppärästi täräytin sanan 'gradient' google-kääntäjään. Vastaus 'kaltevuus' ei ihan kauheesti mitään sanonu niin lähdin sitte ettimään googlen kuvahausta hakusanalla 'kaltevuus kynnet' ..... Ei ihan kauheesti etsintä tuottanu tulosta ja olin jo luovuttanu ja päättäny että nää lakkaukset skippaan, mut onneks seuraavana päivänä luin Alisan postauksen kyseisistä lakkauksista ja jepjep, liukuvärjäystähän tässä haettiin!!

Lähes aina tehdessäni liukuvärjäyksen, käytän vihreetä. Ja tää kerta ei ollu poikkeus:D Kai se johtuu siitä että mulla on 9 eri vihreänsävyistä lakkaa. En kumminkaan ihan kauheesti oo ton vihreen ystävä, eli näitäkään kynsiä en jaksanut kattella muutamaa tuntii kauempaa.

Vähän pelottaa että mitä tää 31 Day Nail Challenge tekee mun kynsille, sillä oon vaihtanu lakat nyt reippaasti useemmin kun yleensä! Oon nyt kumminki saanu jo kaikki lakkaukset tehtyy väriosiosta ja voisin pitää vähän taukoa. Nää kuviolakkaukset tulee mun mielesti olemaan varmasti helpompii toteuttaa, koska niissä ei niin kauheesti tarvii miettiä että mitäs tekis, niissä tarvii vaan valita väri:)

Voisin nyt lähtee tästä nukkumaan:D! Heips♥

2 kommenttia:

  1. Oikeastaan kosmetologit suosittelevat vaihtamaan lakat vähintään kolmen päivän välein, kerääntyvien bakteerien ja kynsiin imeytyvien haurastuttavien aineiden takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi on kiva kuulla!!:D Ite oon vaan lukenu juttuja joissa sanotaan kynsilakanpoistoaineen vahingoittavan kynttä ja kehotetaan sen välttämiseen. :)

      Poista