19.7.2012

Day 11: Polka Dots

uliuli
Nyt voitte juhlii siel koska huomen en tuu postaa koska pidän näit nykysii kynsii viel pari päivää.. Mutta tänään siis päivä 11 (apua oonpa pitkäl) ja polka dot kynnet !
Oon erittäin tyytyväinen näihi! Olis ollu varmaan aika vaikeet toteuttaa ilman dotting toolii (nuppineulan pallopääkin tosin käy samaan hommaan) Pakko myöntää et nää on mun mielestä ihan järjettömän söpöt :> Silti tosi yksinkertaset.. Mut niin, siis ostin edellellispäivänä mun kalleimman lakan (joka ei silti oo niinkää kallis koska harrastan enimmäksee seppälän 2-5 euron lakkoja...) mut jokatapaukses, olin metsästelly semmosta mattapäälyslakkaa mikä transformaa kaiken mataks, ja löysin semmosen essieltä, maksopa huikeet 15 euroo, mut periaatteessä, mä ostin 102 mattalakkaa, koska mun ei koskaa tartte ostaa nyt mattalakkoi eriksee ! 

1 kommentti:

  1. Ihanat kynnet. Mä oon entistä ilosempi että tilasin dotting-toolin ja pääsen testailemaan kaikkia tälläsiä ihanuuksia!

    VastaaPoista