17.8.2012

"No matter how great you are, the next great one is already sitting there waiting to take your place."

 Mun edellisestä postaksesta on kulunu jo jonki aikaa ja nyt sit luulis että lukijoiden odotus palkittas joillaki mykistävillä luomuksilla, mutta ehei:D Ei ainakaan tällä kertaa:)

DAY 20: WATER MARBLED
 
ÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Siinä siis mun järkyttävät vesimarmorointi lakkaukset! Noi on neljännet yritykset, eikä siltikään mitkää vakuuttavat. Tosi ärsyttävää että kattelin netistä tutoi kaikkiin hienoihin lakkauksiin ja se ei ees vaikuttanu hankalalta, mut silti en saanu sitä millään onnistumaan. En tajuu mikä muukaan siinä oli vikana, joten syytän mun omistamii lakkoja:D Tulihan noista ihan jännät ja erilaiset mut oisin toivonu enemmä sen kaltasii ku esim. Alisalla ... Ehkä Alisa joskus opettaa ton mulle:D

DAY 21: inspired by A COLOR
  
JEE oon nyt päässy tässä haasteessa viimiseen osioon, eli inspiroitumiseen!! Nää ensimmäiset on varsin yksinkertaset mutta halusin piiiiitkästä aikaa tehä tollasen aika perus ranskiksen ja mun mielestä toi väri oikeen huus päästä mukaan:D Nää näytti mun mielestä tosi muovisilta.... :D HIH

Syy siihen miksen oo hetkeen postannu, on tietty koulun alkamine!! En oo viiteen päivään ees avannu mun tietokonetta.. Nyt viikonloppuna on kumminki aikaa, joten yritän postata vielä toisenki kerran ennen ku tarvii taas palata arkeen:) Noh, hyvää kesän päättymistä kaikille♥

ps. saataiskohan pian 70 lukijaa rikki?? :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti