6.1.2013

What a beautiful rainy winter.

 Hei vaan♥ Nyt tällee alkaneen vuoden kunniaks kaivoin koneelta parit julkasemattomat lakkaukset:) Itellä ainakin on ollu mahtava ja kiireinen loma, joten en oo vielä ehtiny siirtämään uusia kuvia koneelle, niitäki on kumminki viel tulossa:)
Ranskalainen manikyyri ja tollasia koristeita:) Oon nyt innostunu ihan liikaa noista kynsitimanteista, jonka saatte tul huomaamaan sit myöhemmin...:)
 Siinä mun ns. 'koeviikkokynnet'. Tosi huonosti toteutetut, en ees meinannu eka laittaa tätä kuvaa tänne:( Tein ton taas vedellä ja täl kertaa olin aika huolimaton koska toi aluslakka ei ollu viel kuivunu ja sitku painoin siin päällä sitä paperinpalaa ni sotkin samalla sitä lakkaa... + päällyslakka toi mukanaan miljoonia pieniä ilmakuplia:D
 Irtohilekynnet<3 Rakastuin ihan täysin tollasiin isoihin hiutaleisiin:D Ostin ne jo aika aikasin syksyllä mut uskaltauduin vast nyt kokeilemaan ja niistä tuli mun mielest tosi kivat:)
Mun 'pikkujoulukynnet' ..:) Eka piti tehdä sinisellä nuo, jotta ois muistuttanu jäätä, mutta en ollu pitkään aikaan tehny pinkkejä..:D Pidin näitä tosi kauan eikä noi timantit ees ruvennu irtoilemaan, mikä oli aika yllättävää:)

Rupeen tästä nyt heti suunnittelemaa uusii lakkauksii:) Hyvää alkanutta vuotta kaikille!!♥

1 kommentti:

  1. Ihanat nuo ensimmäiset kynnet :) Juuri sopivasti blingiä minun makuun ;)

    VastaaPoista