25.2.2013

Death Magnetic

Diu, eipä oo tullut kaikenlaisissa kiireissä juuri kynsiä lakkailtua, mutta nyt tulin postaamaan mun uudesta lakkakokeilusta.

Olihan sitä pakko itselleen magneettilakkakin ostaa, kun siitä viimeinkin noita halpisversioita on saatavilla. En usko että sillä sen suuremmin on tulevaisuudessa käyttöä, mutta pitäähän sellainenkin omistaa. Kaikki mahdolliset värit olivat erittäin luotaantyöntäviä, jotain tummia ruskeita, vihreitä ja punaisia. Vähiten ikäväksi koin tän tummanvioletin, ei sillä että tässäkään mitään hurraamista olisi.


Niille jotka eivät ennen kyseisestä härvelistä ole kuulleet, magneettilakka on siis lakkaa joka kuvioituu sun pitäessä hetken magneettia siinä päällä lakkauksen jälkeen. Sitä on vissiinkin saatavilla muinakin kuvioina. Tuleehan tuosta ihan jännät raidat, eikä mulle tuu mieleen miten muuten tuommoiset saisi. Tää väri vaan alkaa kyrsimään.

Tuosta magneettilakasta mä oikeastaan tulin postaamaan, mutta huomasin että mulla oli mun vanhojentanssikynsistä erittäin upea kuva. Mun oli tarkoitus mekkoa vasten ottaa, mutta tämäpä onkin talvitakin hiha ja lähes viikon vanhat kärsineet lakkaukset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti