11.8.2011

Déjà vu

Koska vietän tässä 'rumat kynnet' -viikkoa jotta kynnet saavat levätä ylipitkästä kynsiliimajaksosta, mutta kuitenkin halusin kirjoitella tänne, niin teen tälläisen blogauksen mihin voin laittaa kuvia ennen blogin aloittamista tehdyistä kynsistä. Olen tainnut unohtaa ottaa kynsistäni kuvia, mutta tässä viimeaikaisia lakkauksia;
Leopardikynnet - Näihin olen erityisen tyytyväinen sillä ensimmäiset onnistuneet leopardikuvioiset kynnet. Mutta koska satun olemaan ikäväkseni pro-oikeakätinen, vasemmalla kädellä lakkaus ei onnistunut. Se on vähättelyä. Se oli täysin pielessä. Kuvittele samat kynnet, mutta musta on sotkuna jokapuolella. Jokapuolella. Tästä lähtien olen pyrkinyt lakkaamaan kynnet ennen käteen laittoa :/



Seeprakynnet - Ensimmäiset tekokynnet jotka osasin pitää pitkinä viilaamatta niitä melkein lyhyemmiksi kuin omani. Aluksi olivat vain tuota alla olevaa blingbling hopeaa, mutta en kestänyt sitä tylsyyttä niin tein pinkillä jotain sepprakuvioa tavoittelevaa päälle. Nämä kaikki ovat jopa tallella.



Glitterkynnet - Yksinkertaisiltahan näyttävät, mutta aikaa meni todella paljon, sillä todellisuudessa tavallisen pinkin kynsilakan päällä on 8 kerrosta erilaista hilettä ja kiiltoa. Kokeilin ekaa kertaa liukuvärjäystä näiden päihin metallinhohtoisella pinkillä. Olivat forever suosikkini kunnes onnistuin tuhoamaan ne tavalla jota ette halua edes kuvitella.



Kultapäiset kynnet - Jotenkin mulle tulee näistä mieleen intia. Jotenkin vaan. Olisin voinut ajatella tuota kulta/pinkki väriyhdistelmää. Eivät lukeudu lemppareihini. Siksi varmaan kaikki ovatkin vielä tallella.




Muffinssikynnet - Tehty ällistyttävän pitkiin omiin kynsiini. Näitä voisin jokus koittaa tekokynsiin. Olivatkohan mun ja Petran ekat 'kynsibileet' ? Idea oltiin saatu kun selailtiin jotain random kynsiblogia. Ihan söpöt kyllä ovat omastakin mielestä :) Parempaa kuvaa ei ole joten tyytykää webcamiini.



Kynsiaksidentti - Tietinkin täytyi laittaa tälläinen kuva järkyttämään ihmisiä :D Koska aluksi ensimmäisten tekokynsien aikani olin innokas repimään niitä irti, ja muistaakseni olin irroittanut kaikki muut paitsi hiljattain liimanneeni peukalon aloin tosissani repiä sitä irti. Lopulta sain sen irti, mutta huomasin suuren osan omasta kynnestäni lähteneen mukana. Ja voin vain sano että tuo oli monta viikkoa kipeä. Mutta lohkeaminen johtui osaksi 'sormi oven karmin väliin'- episodiin joka onkin oma tarinansa.

Mutta koska pääni on kipeä ja olen väsynyt lopetan tämän tähän vaikka löytyykin vielä muutama kuva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti