28.8.2011

It can't rain all the time.

Viimeinkin tekokynnet. Pidettiin jonkun näköset lakkaussessiot med Pera ja special guest Sanni The Mähmäri :) Ennen kuin laitan ne kuvat, niin pistän rivin random yksinäisiä tekokynsiä ja niiden tarinoita.

1. Näin jossain blogissa semmoset ihanat kynnet ja yritin matkia niitä - ei onnistunut. Samantapaiset tulee vielä vastaan tässä blogauksessa...
2. Sannin tekemä Paavo Pesusieni :D
3. Vesimarmoroinnilla tehty ensimmäinen suht koht onnistunut
4. Pää on vesimarmoroitu vaikka ei näykkään hyvin
5. Vesimarmoroitu tämäkin
6. Forever projekti, tuossa on varmaa tuhatta lakkaa päällekkäin ja lukuisista yrityksistä huolimatta en ole onnistunut tekemään toisia samanlaisia :D

AINA EI VOI ONNISTUA.
Tuskaista. Olin pitkästä aikaa hankkinut tekokynnet, vaan kuinkas kävikään ? Onnistuin vesimarmoroimaan kaikki eri väreillä. Olin niiin pettynyt itseeni.

iyh.

Sitte kun Pera ja Sanni oli lähteny aattelin et 'ei jumaliste tämmösii voi kattel' ja vedin ne lakat mettää jollai superpoistoaineel (jonka takii pari niist otti liikaa damagee et voisin lakat ne uudestaa) Mut onneks siin paketis oli enemmä niit ja aloin sit lakkaa uusii .. täytyy sanoo et oon nyt tyytyväine. Nää on varmaa parhaat mitä oon yksinäni vääntäny kun yleens en jaks oottaa et ne kuivuu kun oon yksi. Sitte sain ne valmiiks ja pistin niihe semmosii hassui timanttei : )


*klikkaa isommaksi*

No joo toi raaka kurpitsa ei oikee oo mun väri mut ihan jännät nää on. Ja toi oranssi lakka oli jotai halpislakkaa jonka kahmasin jostai koska en viittiny lähtee ostamat mitää ku olin kökkiny jossai kaupas varmaa tunni .. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti