10.3.2012

Don't let society define you

Huomenta♥!!! Kello on jo puol kaksi mutta nyt on lauantai joten ei haittaa vaikka makaan yökkäreissä mun huoneen pörrömatolla ja dataan läppärillä mussuttaen eilisiä sipsejä ja kokista ... =)
Siitä on  jotain pari viikkoa kun kirjotin tänne viimeks joten mulla on nyt esiteltävinä kahet kynnet! Pidän yksiä kynsiä ainakin viikon ellei ne sitten oo täysin epäonnistuneet::s
Uhkailin jo viime kerralla että teen vielä seeprakynnet, joten tässä ne nyt sitte on:
Käytin pastellisävyistä vaaleenvihreetä, vaaleensinistä ja vaaleenpunasta ja sit aika kirkasta keltasta:) en lakannut vaan suoria viivoja noita värejä, vaan koitin sienellä tupsuttaa niitä vähä liukuvärjäystekniikan tapasesti:) Seeprakuviot tein dotting toolilla ja ne oikeestaa onnistu iha hyvin myös oikeeseen käteen:)! Noi on tossa kuvassa ehkä jo vähän kärsineet ja en tiä kui mulla on pakkomielle ottaa kynsistä kuva vasta joskus viikon päästä, paremmiltahan ne näyttäis ku ottais kuvan saman tien:s En myöskään tajuu mikä pakkomielle mulla on käyttäää kuvausrekvisiittana helmiä, niitä on tässä seuraavassakin kuvassa:
Siinä on mun vetoketju-leopardikynteni:D Halusin tehä leopardikynnet mutta samalla halusin kokeilla jotain uutta:) kyl mä vähän pelkäsin et jaksaakohan näitä kattella kokonaisen viikon ku ei oo oikee mun tyyliset mutta kyllä ne ainakin vielä mulla on:) Kaikki kuviot tein siis ohuella dotting toolilla. Oisha se varmaa helpompaa jos ostaisin vaikka konadin mutta ei toi leopardikuvio oo kumminkaa kovin hankala tehä ja näyttääpähä sit ainaki persoonallisilta: D

Itseasiassa en ota kunniaa näiden kynsien ideoinnista sillä YouTubestahan näihin löysin tutorialin:D! Tietysti hieman sovelsin sitä enkä muutenkaan ois osannu tehä ihan täysin samallaisia:s Tässä kumminkin tää löytämäni video:
En oo lisänny minkäänlaista kuvaa mun kaikista lakoista joten päätin korjata asian. Eihän tässä kuvassa kumminkaan näy kaikki lakat eikä ees lakkojen nimet mutta saattepaha ees jonkilaista käsitystä minkälaisen sekasorron keskeltä joudun aina lakkani ettimään:
Ja nyt rupeen suunnittelee itelleni jotain keväisiä kynsiä:) Talvi on ihana mut ite ainaki kaipaan jo valoa!! Heippa♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti