3.3.2012

Hollywood Ending

Enpä ole oikein kirjoitellu, kun en oo tehnyt mitään erikoisia kynsiä, mut nytten ku niitä vähemmän erikoisia on vähä enemmä ni laitan ne tähän postaukseen. Mut ensin mun uudet lakat, jotka kahmasin tänään seppälästä.
Toi vasemmanpuoleinen, ruskee, vähä varjostu ni näyttää tosi oudolt. Ostin sen vaa koska en tiä. En pidä ruskeest, se on ihan hirvee väri. Se ei sovi yhtää mihinkää. Paitsi leopardikuvioo. Toi toine on semmone vaaleenpunertava, jaa koska mul ei ollu ton tyyppist ni ostimpa sen. Sit valkonen, koska mun valkone on muuttunu kynsimousseks, aka kuivunu. Sitte tommone neonvihreekeltane koska se oli kiva 8)
Tässä siis mun mystiset leopardikokeilut, hieman hankalaa tehä tommosta ohutta mustaa viivaa ilman ohutkärkistä sivellintä ! Semmosella halon paksusella sudilla noita töhersin, onnistuin silti saamaan vasemmasta kädestä tohon toiseen näen tasalaadullisen. 
Tää oli mun ensimmäinen tämmöne wnb luonnollisen näkönen raskalaine manikyyri, aluks ku laitoin tohon kaiken päälle viel yhen kerroksen semmost mukaihonvärist lakkaa ni olin et ääh näist tuli iha luonnottoma väriset, mut eine lopult sit ollukkaa. Koska mun omat kynteni oli värjäytyny taas keltasest lakast kellertäviks ni varmaanki siks se oli nii omituisen näköstä. Mut mun mielest iha onnistuneet, tosin en ollu ottanu noit yli mennet pois ennen kuvan ottamist ..

Hiihtolomalla kaivoin tekokynnet esiin - yhden Jeffree Starin tumblr postauksessa olleiden kynsien inspiroimana. En nyt tiedä onko nää nyt mitää niin ihmeellistä, mut laitoinpa nyt tänki kuvan ku ovat siinä iloisen hileisinä ..
Tässä mun megatarrojentuhlauskynnet. Aluks mulla oli vaan kynsissä toi metallinvärinen pohjalakka joka on muuten tosi jännän värinen. Läiskein niiden päälle vaan jotain kynsitarroja, joten sitä luovaa prosessia ei tässä nyt oikein kyllä syntynyt.
Oon tehny aiemminki kenkäkynnet, mut teinpä nyt tämmöset pinkit, koska muut kynnet on nii olemattomii, ni en viittiny ottaa kaikist kuvaa sen illuusion ylläpitämiseks et ne kaikki ois ollu yhtä kauniita ku toi yks. Mut mun mielestä onnistu iha jees nämä.
Ja sitten ilouutisia ihmiskunnalle, tilasin edellispäivänä konadin ! Muistan ku pidin niit iha huijauksen (okei pidän vieläki). Koska kui ärsyttävää ku saat hienot kynnet nii helposti ? No, enää mua ei ärsytä. Tilasin kaks laattaa; 
Elikkä tuo Charming Nails limited editioni ja m57 :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti