25.7.2012

Carpe diem

Olin suunnitellut postaavani näistä lakkauksista jo maanantaina, mutta en sitte kauheessa kiireessä ehtiny, koska lähdin illalla risteilylle jolta palasin vasta viime yönä. Nyt mulla on kumminkin aikaa ja saatan jo ehkä huomenna postata uudestaan:)!

DAY 11: POLKA DOTS
Eli nyt oli vuorossa tällaset pilkulliset kynnet... Mun tarvii myöntää että nää on lähes samanlaiset ku mitkä oon tehny aikasemmin! Nyt innostuin kumminki vielä tekemään tohon peukalon kynteen rusetin ja muihin kynsiin lisäsin 2 mustaa pientä helmenpuolikasta. Mun mielestä ne näyttää vähän silmiltä.. :D Tein nää siis kokonaan dotting toolilla:)

DAY 12: STRIPES
En yleensä koe raidallisia lakkauksia omikseni.. Nytkin mietin paljon kaikkia erilaisia monimutkaisia raidotuksia ennen kun turhauduin ja päädyinki sit tekemään mahdollisimman yksinkertaset:D Noi näyttää tosi möykkysiltä mikä johtuu siitä että mulla oli pilalle menneet lakkaukset alla, kynsilakanpoistoaine loppu ja lähdin silti työstämään uusia lakkauksia tohon päälle. Tein nää erittäin hätäsesti ja en kyllä kattellu näitä sitte ku yön yli:D

Ei mulla nyt sitte muuta:D Bye♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti