14.7.2012

Day 1: Red Nails

Juu, elikkäs meikäkin aloitti nyt tämän  31 day nail challengen (Alisan ja Iitun pienen painostuksen myötä) :D Nii ja kaikki on varmaa huomannu, että tää mun postaaminen on vähän jääny.. JÄLLEEN ! :D mutkumutku en ees oo lakannu paljoo kynsii ku on ollu kasvatusoperaatio käynnissä ja mä en nykyään tykkää lakata noit mun kynsii jos ne on sellaset lyhkäset ja typerät. Mut joo kasvatus on tuottanut tulosta positiivisesti !!!!!
Mä oon muuten aatellu, et harrastaisin tollasten aikas yksinkertaisten kynsien lakkaamista. Sillon teijän lukijoidenkin olis ehkä helpompi ottaa mallii yms. jos siis tarvetta :)) Mut siis pidemmittä puheitta tässä haasteen ensimmäiset kynnet:


Käytin näihin kynsiin tota ruudullista konad leimaa +  tohon viimeiseen kynteen leopardi kuosia :)) Kynnet oli kyl aikas yksinkertaiset tehdä. Valkosen ja punaisen värin rajan teossa käytin ihan vaan teippiä ni tuli hieman siistempää (+ punainen ohutkärkinen kruunasi rajan)

p.s. Toivottavast ketää ei haittaa et en jaks muokat noit kuvii mitenkää ihmeellisest :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti