20.7.2012

Look at any black-and-white movie; everybody is smoking.

Jee iitukin on taas heränny♥!! Tässä viimisen viikon aikana en oo postannu, mutta oon mä silti lakkaillu kynsiä. Kesäloma rupee pelottavasti lähestyy loppuaan, vaikkaki onneks ilmat näyttää ainaki täl hetkel iha kivoilta:)
Mun pitäs tälläki hetkel ol tuolla pihalla riemuitsees auringonpaistetta, mutta aattelin nyt tulla eka tänne postaamaan. :)

DAY 07: BLACK AND WHITE NAILS
Noi on erittäin yksinkertaset! Nää mustavalkoset lakkaukset oli oikeestaan yllättävän haasteellista suunnitella.. Ootin ihan innoissani että saan tehä mustavalkoset, olin miettiny vaikka jotain pilkullisii tai raidallisii.. Sit ku olin rupeemassa toteuttamaan niitä muistin että pian tässä haasteessahan on tulossa sellaset lakkaukset!! Joten tarvi keksii jotain muuta :/ Lisäsin tohon tota hopeeta koska se näyttää vähän harmaalta ja harmaahan on mustan ja valkosen sekotus...........:Dd

DAY 08: METALLIC NAILS

Saanen esitellä: yksinkertasimmat koskaan lakkaamani kynnet!! Käytin ainoita omistamiani metallinhohtoisia lakkoja, eli kultaa ja hopeeta. Ainoo jännittävä juttu noissa kynsissä oli että toiselta puolelta katottuna näytti erivärisiltä ku toiselta.... Näitähän ois voinu työstää vielä vaikka miten!! Otin kumminki tavotteekseni tehä tässä väriosiossa edes yhdet kynnet, jotka täysin vastais sitä ohjeistusta:)

Pahottelen muute mun erittäin tökeröitä taustanmuokkaus yrityksiäni noissa molemmissa kuvissa:Dd Otin kuvat kumminki aika mitäänsanomattoman ikkunan edessä, joten koitin epätoivosesti sönkätä ees jotain sinne:D
Oon jo tehny loputki lakkaukset tästä väriosiosta, joten saatan postata ne jo huomenna:) Nyt meen kumminki juoksemaan tonne ulos enne ku toi aurinko katoaa lopullisesti. Heippa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti