5.11.2011

I'm bluffin' with my muffin

Heii kaikki!!♥ Tässä nyt ihan ensimmäiseks kuva mun nykyisistä kynsistä:


EIKS OO SÖPÖT ???? ^^
  Hih mun edellisestä blogauksesta on jo jonkin aikaa... Se
johtuu kyllä ihan vaan siitä että mulla on tällä  hetkellä todella huono
netti ja se pätkii koko ajan. En oo sit muutenkaa paljoo ollu koneella vähään
aikaan... Silti oon tehny itelleni parit kynnet tässä välin, mutta en kyl oo
jaksanu ottaa niistä kuvaa... Eilen tein kauan haaveilemani punaiset kynnet,
joissa on valkoisisa pilkkuja ja päinvastoin.. Iski kuitenkin siinä yöllä kauhee
inspiraatio tehdä muffinssikynnet. Niinpä pyyhkäsin sitte just kuivuneet
lakat kynsilakanpoistoaineella ja rupesin heti tekee vasempaan käteen
tosi söpöjä muffinsseja !!!! Olin nähnyt joskus aikaisemmin netissä jonkun
tutorialin tällaisiin ja sitä soveltamalla tein nämä:) Tajusin että netissä
on ihan törkeen hyviä videoita! Niistä viimeistään saa inspiraatiota kynsiin.
...tai sitten ottaa vaan päähän kun toisten kynnet on niin uskomattoman
hienoja:D
Laitan noi loput kuvat tän blogauksen loppuun:) mukana on myös yöllä
Paintilla väkertämäni ohje näihin kynsiin jossei jaksa Youtubesta mennä
etsimään:) Käyttämieni lakkojen nimiä en tohon kuvaan muistanut laittaa,
jos haluut tietää tarkan merkin tai värisävyn niin kysy toki:)!
En oikee tiedä miks toi seuraava kuva on sivuttain ku mun koneella se alkuperäinen
on kyllä vaakatasossa mutta kun latasin sitä tänne niin se vaan käänty:Dd

En oo vieläkään kokeillut noita fimoja ;;s Täytyy ottaa itteeni niskasta kiinni
ja pitää oikeen kunnon fimotuokio!!:Dd

Okei eli tässä nämä kuvat:




Kuvia voi klikata suuremmiks:)

Tällä kertaa ei mulla muuta:) Tuli noista mun kynsien tuijottelemisesta
semmone nälkä että voisin nyt mennä vaikka aamupalalle:) Heippa♥!

1 kommentti: