26.11.2011

Oliko jo aikakin ?!

Joo eli vihdoin ja viimein kirjotan tänne... Ei oo ollu aikaa kun en muutenkaan ole ollut koneella pitkään aikaan ja nyt kun kerran olen Alisalla ja mukana kuvia kynsistä, niin Alisa pakotti kirjottamaan. Suuret pahoittelut kaikille ! Mun on vissii parannettava tapani... :( No en ees oo tehny paljoo kynsiä, koska ongelmana on ollut kynsilakkojen tuhoaminen eli siis jos oon lakannut jotkut kynnet niin ne on kestänyt korkeintaan 3 päivää. Eli olen nyppinyt lakat pois, mut nyt oon yrittäny pääst tost eroon. Inspistäkään ei sen pahemmin oo ollut, mut taas kynsien kasvattaminen on onnistunut todella hyvin :))

Nyt näätte kuvia kynsistä jotka olen tehnyt nyt tässä viime bloggauksen välissä. Ihan kaikista tehdyistä kynsistä ei ees oo kuvaa (oisko joku vähä laiska ottaa kuvii tai mitää?). Kaikki siis omiin kynsiin tehtyjä :)


 No nää on kyl viime vapusta ja tosi amatööriset mut joo :D
Eli siis ihan yksinkertaisesti tehty; eri värisiä lakkoja vaan ja kirjaimet tein Alisan valkoisella ohutkärkisellä pursottimella.


Nämä kynnet onnistuivat mielestäni hyvin :) kauan ne ei kyl kestänyt ehjinä.. 
Käytin noihin hieman liukuvärjäystä hilelakalla ja sinisellä ohutkärkisellä sutaisin hienoiset viivat reunaan. Kaiken kruunasi ikivanhat perhostarrat :) Lakkojen nimiä ei ole, joten pahoittelut :(


Tässä herkät kukka kynnet! Näistä tykkäsin tosi paljon itsekin ja oli niitä oli mukava tehdä PITKIIN kynsiin :Dd Rekvisiittana toimi kauniisti puhelimeni (piilomainontaako?!) ja puhelimeni takana olevat söpöt muffinssitarrat !
Näihinkin käytin liukuvärjäystä hilelakalla ja jälleen kynsitarrat ovat kruunaamassa kaiken.

Muita kuvia ei nyt ole.. Anteeksi vielä kerran että en ole tehnyt bloggauksia pitkään aikaan !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti